Pages

Κατεβάστε νόμιμα και ΔΩΡΕΑΝ το νέο άλμπουμ του Φίλιππου Πλιάτσικα

«…Δεν ξέρω αν «Πηγαίνω μόνος» όπως έλεγα πριν από κάποια χρόνια, αλλά αυτή η εμπειρία απ την επαφή μου με τον κόσμο με κάνει να τολμήσω να δώσω τα καινούργια μου τραγούδια δωρεάν πρώτα στο διαδίκτυο, ώστε αυτό που έτσι κι αλλιώς θα γινόταν με ένα τρόπο αφιλόξενο και ασύδοτο πολλές φόρες να γίνει με τον δικό μας τρόπο και την ποιότητα προσέγγισης που αξίζει η μουσική από όποιο μέρος του κόσμου κι αν προέρχεται.
Η δισκογραφία είναι γεμάτη πρωτιές, κυρίως αριθμητικές… Αυτή η απόφαση, που πρώτη φορά νομίζω παίρνει ένας καλλιτέχνης – τουλάχιστον στην Ελλάδα – και με την σύμφωνη γνώμη της δισκογραφικής μου εταιρίας (έχω την ανάγκη να το αναφέρω αυτό γιατί ήταν όντως μια γενναία απόφαση (να μην λέμε μόνο τα στραβά), έχει για μένα ένα συμβολικό χαρακτήρα για όλα όσα το ίδιο το διαδίκτυο πρεσβεύει, αλλά και για όλα όσα εγώ πιστεύω ότι η μουσική κρύβει ως κομμάτι της ανθρώπινης σκέψης και της ανθρώπινης ψυχής...».
Φίλιππος Πλιάτσικας

Περισσότερα εδώ : http://riffmag.blogspot.com/2010/11/blog-post_27.html

Από http://rokakias.blogspot.com

admin

OM NOM NOM NOM