Pages

Ένας μοναδικός καλλιτέχνης (Video)





Μεγαλώνουμε και ξεχνάμε πως το μόνο που γνωρίζουμε είναι πως δεν γνωρίζουμε τίποτα.

Ο άνθρωπος έχει την τάση να κρίνει και να κατατάσσει με ταμπέλες και κατηγορίες νομίζοντας πως ξέρει.

Έτσι πιστεύει πως χτίζει ένα τοίχο ασφάλειας.
Να κουρνιάξει με ησυχία ανάμεσα σε πεποιθήσεις που τον βολεύουν.
Το τίμημα όμως είναι μεγάλο γιατί έτσι χάνει την μαγεία.


Οι δυνατότητες του ανθρώπου είναι ανεξάντλητες παρόμοιες με εκείνες της ίδιας της φύσης, του ίδιου του σύμπαντος.
Το καταλαβαίνεις όταν δεν έχεις όλα όσα θεωρούνται δεδομένα.

Τότε θα γκρινιάξεις ή θα κλάψεις ή θα πεις....Εντάξει! Αυτό είναι...ας κάνω ότι καλύτερο μπορώ για τον εαυτό μου.

Για να πω ευχαριστώ επειδή υπάρχω.



Επειδή μου χαρίστηκε, σε εμένα προσωπικά, αυτή η εμπειρία, σε αυτόν τον πλανήτη, σε αυτή την μορφή, στο έτος που ονομάζουμε 2014 και μπορώ να επιλέξω πως ακριβώς θα αισθάνομαι για ότι μου τύχει στην ζωή μου.


Έχω την υπέρτατη δύναμη μέσα μου να επιλέγω πως θα αλλάξω.Πως θα ανταποκρίνομαι σε αυτά που θα έρθουν στο σύντομο πέρασμα μου.



Ας δούμε ένα παράδειγμα της στο πρόσωπο αυτού του καλλιτέχνη που δημιουργεί με αυτόν τον τόσο μοναδικό τρόπο.





Paul Smith is an incredible artist who creates amazing pieces of art using only a typewriter. Unfortunately, he was born with cerebral palsy, a severe disability that affects motor abilities and strength. At an Oregon nursing home, he tirelessly types away using only 1 finger. Once you see what he’s creating, you’ll notice his artistic abilities are really extraordinary.

The bottom line is.. never let anything stop you from pursuing your passion. (themindunleashed.org)



Από Psoriasi-me


admin

OM NOM NOM NOM